Dialogurile noastre de toate zilele

(personaje fata A, baiatul D, tata C, mama L)

D. 2 ani 6 luni si tati. D. calare pe tati.

“Stai, lasa-ma si pe mine ca nu sunt in forma”

“Ba da, tati, esti in forma de cerculet la cap”

D. 2 ani 6 luni vede pantofii lui tati

“Cand erau pantofii aia mici, ii purtam eu”

A. 8 ani jumate si mami inainte de culcare

“Imi spui si mie ceva frumos ca sa nu ma mai gandesc la lucruri urate?”

“Pai la ce lucruri urate te gandesti?”

“Pai… ca o sa mor”.

“Pai si ce simti tu cand te gandesti ca o sa mori?”

“Ma gandesc cum o sa fie cand n-o sa mai stiu nimic.”

“Dar viata si moartea sunt cele mai naturale lucruri, daca n-ar mai muri oamenii n-ar mai fi incaput pe pamant de multa vreme, uite-te in jur cate a realizat omul chiar si asa, trecator cum e el. Viata e un dar, trebuie sa stii sa te bucuri de el. E bine ca iti pui intrebarile astea la 8 ani ca altii traiesc o viata intreaga fara sa se intrebe si fara sa stie sa se bucure. Si fara sa inteleaga cat de importanta e si o singura zi…”

“… mama!”

“Da.”

“Ce bine ca nu m-am nascut fluture”

“De ce spui asta?”

“Pentru ca fluturii traiesc o singura zi”.

A. 8 ani jumate si mami inainte de culcare. A doua zi.

“Mama, ce inseamna EU?”

“Cum adica ce inseamna eu? Inseamna tot ce reprezinti tu.”

“Nuu, da’ EU ce inseamna?

“Ti-am zis. Tot ce tine de tine. Tot ce reprezinti”

“Stiu ca ce reprezint… Dar EU. Ce inseamna EU?”

“Nu inteleg… Hai sa dormim.”

Lasă un răspuns

