Cutremurul a facut gripa porcina

Iesiti repede ca e cutremur!

Eu evaluam rapid temperatura de afara sa stiu daca ma arunc pe usa asa, in tricou, cum eram. Pana la urma sanatatea mi-a fost mai de pret ca viata si mi-am acordat timp sa ma-mbrac. Intre timp ma holbam la lustra, dar lustra nasilor e, probabil, prea teapana pentru seisme sub 7 grade. In sfarsit, ne-am bulucit pe usa toti, cu copilaret cu tot. Vladut, copilul de gradinita al nasilor, un hip-hopper in miniatura, isi urla entuziasmul pe strada: „Cutremur! Primul cutremur din viata mera! Vreau sa-l simt, vreau sa-l simt si eu!” Noi eram brusc prieteni cu toti locatarii din Cotroceni. Care iesisera la poarta, care erau deja in parc… Faceam schimb de impresii si ne uram o noapte linistita. Cam asta am facut de cutremur.

In rest, am avut cel mai frumos Paste pe care mi-l pot aminti. Mai mult ca sigur au fost si altele in copilarie, dar din pacate nu mi le pot aminti acum. O curte plina, ca o tabara de vara. 1 mai se anunta cu mistret si iepure. La acelasi gratar multicolor.

Am zis mistret, n-am zis porc de pe langa casa. Ca mai mult decat cutremurul (pe care oricum nu l-am simtit), ma sperie gripa porcilor din Mexic. Pe care a dus-o vantul si in America. Partea care-mi da fiori e faptul ca se transmite la om. Gata cu cefele, nu mai mancam porc, nu ne mai ascundem sub tocul usii.

Si intr-un caz si in celalalt, murim. De cazul cu tocul usii scrie in Adevarul de azi si nu ti se da nici o sansa: „Nu te aseza sub tocul usii. Vei muri!”

Lasă un răspuns

