Update: Pavilionul se intoarce. + Salata verde.

Asa. Voi continua prezentarea actiunii din filmul de lung metraj „Pavilion” pana la ultima floricica de porumb. Aseara am trecut pe langa deja familiarul (mie) Centru de cultura contemporana Pavilion Unicredit si am constatat din nou vidul. Ba nu, era si un indi-vid la ceva ce semana a ghiseu, care casca in gol. Cand am reusit sa ma strecor in masina si sa mai arunc un ochi in incinta, mi-am dat seama ca individul era de fapt o fata tunsa scurt, cu barba infasurata intr-un fular si cu obrazul in palma. Atitudine artistica, daca n-ar fi cascat continuu. Am plecat mai departe, multumita ca metrul de croitorie vopsist in alb si atarnat in tavan pe post de arta contemporana e la locul lui. Deja simt ca m-am atasat de el.

Dumneavoastra, doamna Lia, daca-mi dati voie sa va spun asa, nu va enervati? Nu pe mine, ca eu n-am nicio vina. Si nici pe fata care casca. Pe ea doar a invins-o singuratatea.

Cand fac dreapta pe Titulescu, imi face semn pe dreapta o reclama la McDonalds. Un panou lung si ingust pe care se intinde o mare salata. Dar cum sa zic… salata e ceva verde prafuit, care seamana mai degraba cu o mana de alge dantelate, amenintatoare. Sub iarba de mare scrie: Ceva proaspat in fiecare zi (sau asa ceva). Zau? Daca tot v-a placut sloganul asta nu puteati sa puneti deasupra lui o poza cu o femeie iesind din valuri? Era mai dezirabila ca produs proaspat de zi cu zi decat frunzele vestede si neinspirat de mari de pe panou. Zic si eu. Ca s-a aglomerat din nou traficul (o fi de bine?) si ma plictisesc la semafoare.

Hi five!

Lasă un răspuns

