Nu-i „care da mai mult”, e „care da mai repede”

Eu n-am stiut. Pana cand nu am aflat de la fetele din redactie care-si cauta adapost cu chirie. Prima si-a gasit, dar dupa indelungi cautari, alergaturi si suflet la gura. Intr-o zi si-a luat liber pentru ca urma sa se mute de dimineata undeva prin centru, pe la Universitate. A doua zi am intrebat-o invidioasa „ei, cum e? ai venit pe jos, in plimbare pana la birou?”, iar ea a raspuns ca nu. Pentru ca s-a mutat in Tineretului. Pai cum asa? S-a razgandit peste noapte? „… Trebuia sa ne mutam pana la ora 10. Si n-am apucat, am intarziat o jumate de ora ca nu ne-am facut bagajele la timp.” Asa ca apartamentul s-a dat! Si agentul le-a zis ca e altul in Tineretului, iar ei au gonit cu bagaje cu tot intr-acolo!

Stai putin! Nici daca-ti dai intalnire tu femeie cu el barbat si intarzii cu jumatate de ora, nu cred ca il gasesti in punctul intalnirii cu alta mai misto in sensul de punctuala. I mean… juma’ de ora si iti pierzi randul la apartament?

In redactie mai sunt doua neproprietare care vor acelasi lucru: casa cu chirie. Si goana e aceeasi. Ce-au vazut acum cinci minute deja are proaspat chirias. Una dintre ele tocmai a venit de la o „vizionare”. Nu i-a placut, iar agentul i-a dat o alta adresa. A ajuns, de data asta i-a placut, dar casa tocmai se daduse.

Imi imaginez ca acum, ca sa poata totusi sa-si gaseasca adapost, ar trebui sa mearga la sala, sa faca o suta de abdomene pe zi, cardio, bicicleta, greutati, bicepsi, tricepsi, cvadricepsi, sa stea la panda undeva, pe o strada centrala, iar la primul semn dat de un agent, sa o ia la goana nebuna spre tinta. Si nici atunci nu se stie. Probabil nici o masina nu te-ar duce prea repede. Ar trebui un vehicul pe baza de kerosen…

Lasă un răspuns

