Cri cri cri, blocuri gri

O prietena care nu sta pe-aici si-a facut o vacanta pe gustul si pe visul meu. Si am vazut pozele si m-am teleportat. In Senegal. Printre rinoceri, girafe, camile, plase de pescari foarte negri, localnice cu cosuri pe crestet si fundul mare infasurat in steaguri multicolore. Sau ma rog, cum s-or chema fustele lor. As vrea mai mult, as vrea sa aud cum suna Africa, sa-i simt mirosul seara, pe plaja, sa ascult muzicanti batand la sabar, sa mi se-nvarteasca in fata ochilor dansurile nebune. Am un fix cu Africa si acum Laura, fosta colega de liceu, care spunea ca sandvisurile mele au gust de soare, a pus paie pe focul meu de tabara. Si acum stau si-l fredonez pe Youssou N’Dour, cu ochii ba-n laptop, ba pe blocurile nespalate si plouate, intiparite pe fereastra de la birou.

Totusi, un lucru ma face sa imi deschid trusa de make-up sentimental si sa ma dau cu zambet pe buze si in dimineata asta. E o atmosfera stranie, e prima oara cand simt ca s-au adunat in acelasi loc trei anotimpuri. Mi se pare ca e toamna, amestecata cu iarna, amestecata cu primavara. Superb. Ce e superb, nu stiu, termopanele albe de la balcoanele strambe si patate sigur, nu! Cred ca e norul in forma de girafa, din  care ploua pe Bucuresti.

Un răspuns

  1. Buna, Luana

    sunt Iza, „colega” ta de la reanimare de la Elias, din 19 octombrie 2007. Tocmai vroiam sa-ti spun ca ma bucur sa dau peste blogul tau, incepusem un mesaj dar am facut ceva din taste si … nu stiu daca l-am sters sau l-am trimis. Asa ca o sa fiu acum scurta, sa nu ma repet in cazul in care l-am trimis:
    1) imi place enorm cum scrii, cand deschid netul intotdeauna „intru” si pe la tine (te-am descoperit curand, totusi). Felicitari!
    2) daca ai poze „pentru public” cu bb undeva pe net, imi dai un link?
    Merci si mult succes cu noul job!
    Iza

Lasă un răspuns

