postdelablog

Special pentru mine insami. Sa nu uit noaptea care a trecut, mai exact momentul in care m-am intors de la botezul lui Nicholas. Spun special pentru mine, pentru ca inteleg faptul ca oamenii trebuie sa isi suporte in intimitatea lor propriile patetisme atunci cand chiar se simt coplesiti de ele. Si cum pe blogul meu ma simt ca in hainele mele de casa…

Iubirea nu are bani, nu are aglomeratie, nu are presedinte, mizerie, gropi, stres, cariera, grija zilei de maine, certuri si fleacuri, blocuri, hectare, televizor, reclame, frigider, vorbe-n vant, claxoane, ambulante, desktop, apropouri, istetisme. Iubirea are doi ochisori albastri si blanzi, flamanzi sa te soarba si doua manute dulci, insetate sa te simta. Iubirea e de Dincolo de Tot. Oricat ne-am chinui sa o insinuam printre ocupatiile noastre zilnice,  vom reusi doar sa ne lasam inghititi de ele. Ocupatiile noastre zilnice.

Iubirea nu are zile si saptamani, nu are ceas pus sa sune, e pur si simplu stocata in noi, de la nasterea noastra. Si pe masura ce crestem si ne dam alte si alte motive sa traim in afara de iubire, sentimentul se retrage, se fereste, isi apara teritoriul, se lasa in cele din urma cotropit de ele. Ocupatiile Noastre Zilnice. Doar ca am sansa, ce sansa divina!, sa contemplu iubirea in starea ei pura, sa ma uit la ea si sa ma inchin ei, in timp ce ea se uita la mine si mi se inchina mie. Copilul meu mi-a dat cea mai mangaietoare lectie de viata (lectiile de viata ale oamenilor mari sunt de cele mai multe ori biciuitoare). Si acum stiu: Painea noastra cea de toate zilele e de fapt Iubirea.  Fara timp, iubirea care ne este, dintotdeauna. Si atunci cand te rogi si cand spui: da-ne-o noua astazi, de fapt te rogi sa ai sansa ca intr-un fel sau altul sa poti simti Iubirea, chiar daca esti din ce in ce mai prizoniera Timpului, din ce in ce mai obligata lui Astazi.

Lasă un răspuns

