Lectii de gimnastica intima

Tocmai am primit o invitatie de presa la un curs de gimnastica intima (!?) Oh, boy, ce-o fi asta? Sa studiezi miscarile intime ale corpului? Exista o profesoara care ia (in mod decent si legal) banii de la gura (no offence, here!) Alinei Plugaru? Pai daca nu-s filmele cu fete rele care sa te invete sa mototolesti asternutul la modul cel mai intim, atunci e instinctul! Asa ca un profesor tot se gaseste.

Cum o fi la curs? Stam intre noi ca fetele? In cerc pe scaune? Avem spalier? Avem greutati? Si ce facem cu ele? Un-doi, un-doi, respirati, inspirati, putin mai intim, fetelor, asaa, un-doi, un-doi, fandare inainte, asa, mai lasciv, mai ondulat…! Sau am plecat eu cu reprezentarile prea departe? O fi ceva cuminte? O fi o doamna cu coc, toata numai zambet, care ne da incredere din priviri, care ne convinge ca e ok sa facem cu toatele gimnastica nerusinata, sa ne privim, sa ne lasam trupurile prada miscarilor perverse.

In fine, ca sa nu raman doar cu imaginatia, am cautat pe net asa ceva si am gasit. Da, exista gimnastica intima. Care te ajuta sa fii mai fertila, mai fericita, mai plina de hormoni femeiesti, mai musculoasa acolo jos! Ca toata forta, asa am inteles,  e in muschi doooown theeere!!

Ei bine, n-o sa ma duc la cursul de gimnastica intima, n-o sa le pregatesc o surpriza muschilor perineali, cel putin nu in preajma doamnei cu coc, dar o curiozitate ghidusa as avea:

Oare cum o arata un curs de genul asta pentru barbati? hi hi hi hi hi

5 răspunsuri

  1. 🙂 Amuzant. Intrebarea de la final ma pune in dificultate, dar cred ca este vorba de greutati 🙂 .

    • Hi there! if it isn’t my favourite blogman!
      Eu cred ca daca femeile isi pot rezolva problemele in grup (adica socializeaza pasnic si-si construiesc, teoretic, viitorul), barbatii sunt practici si rezolva problemele in haita. Si haita cere caprioara. Asa ca, mi-e frica sa ma gandesc cum ar finaliza ei, pe cale practica, problema pusa de un astfel de curs. Mi-e mila de pe-acum de doamna cu coc si privire de ciuta pe sub ochelari :D.

  2. Luana: Da, eu sunt 🙂 .
    Doar nu vrei sa ne antreneze pentru impotenta? Ca daca arata cum spui…e nasol. Nu-mi plac damele cu coc. Probabil imi aminteste de Elena Ceausescu si de invatatoarea mea, o baba care seamana de o viata cu madame Tussaud’s (si traieste si acum).
    PS Oricum, ced ca te inseli putin: barbatii nu prefera sa rezolve problemele in haita. N-are niciun farmec decat pentru puscariasi si adolescenti care platesc o femeie de moravuri interesante sa-i ia la rand si sa-i invete sa numere 1,2,3 si gata :). Barbatii adevarati ar ataca de unii singuri o haita, cu toate ca iluzia sexului in grup este doar o iluzie. N-are haz.

    • Aa, daca e vorba de atac, sigur, barbatul devine omul cavernelor, singur cu arcul lui dupa urmele de tocuri cui ale capritei. Doar in felul asta a asigurat hrana familiei si supravietuirea speciei, el cu arma si in fata lui, prada. Dar daca vorbim de rezolvarea problemelor lui (sa zicem ca ar avea asa ceva), aici barbatul nu prea se pricepe de unul singur, pentru ca rolul lui pe lume hat, de pe vremea grotelor, nu prea l-a antrenat pentru chestii d-astea. Artista rezolvarii problemelor, cea care il primea zambind cand venea cu carne proaspata in spinare era femeia.
      Pentru un barbat, a rezolva o problema de viata (si aici chiar ma indepartez de problema muschilor si gimnasticii), e o provocare din care cineva trebuie sa iasa neaparat vanator si cineva prada. Ca el sa inteleaga ca problema s-a rezolvat. Femeia, in schimb, vrea sa schimbe lumea, vrea sa transforme, sa isi intinda cat mai mult influenta, sa vada tribul multumit, sa starneasca sentimente… Si, ma rog, daca vorbim de sex multiplu, pentru femeie zic ca-i sex in grup, pentru barbat sex in haita. Nu stiu despre haz ce sa zic, ca nu m-am distrat in felul asta. Dar vorbeste lumea.

  3. Suntem niste actori pana la urma. Fiecare isi joaca rolul asa cum stie, cum este inspirat si in functie de cat de bine stie sa-si citeasca textul 🙂 . PS De ce ma faci sa recunosc ca femeia are cel mai important rol? 🙂

Lasă un răspuns

