Cu gandurile la Guvern

Imi cer scuze pentru usurinta cu care mi-am permis sa lovesc in alienarea omuluidelablog. Blogul nu e singurul loc caruia poti sa-i spui ceea ce ai de spus. Mai este unul care te indeamna sa-ti deschizi baierile gandurilor si zagazurile dilemelor. Intinde mana, n-o lasa sa tremure, formeaza 0 800 800 300 si pune-ti apasarile pe tava.

Tava e una oficiala, dar nu te sfii. Really. E oficiala. E numarul de la Cancelaria Primului Ministru.

Aici sunteti invitati sa sunati daca „aveti o problema pe care nu o puteti rezolva” si daca „doriti sa transmiteti gândurile dumneavoastra Primului Ministru”.  Si acum ce fac? Ma las de blog si ma apuc de mesaje spre Boc? Nu mai pot! M-am atasat. Si oricum e ceva necurat (photoshopat – pour les connaisseurs) cu poza lui Boc de pe site-ul guvernului, pentru ca nu seamana absolut deloc cu varianta lui vorbitoare de la stirile tv. Nu-mi inspira incredere, nu formez!

Lasă un răspuns

